TermĂ©kleĂrás
Horror lövöldözĹ‘s játĂ©k 2002-bĹ‘l, harmadik szemĂ©ly nĂ©zetben, amely egy 1982-es műfajilag jelentĹ‘s film folytatása, visszatĂ©r felĂşjĂtott formában a Nightdive stĂşdiĂł által, Ă©s hozza ezt az innovatĂv kombináciĂłját gyors csapat akciĂłnak Ă©s tĂşlĂ©lĹ‘ horrornak a modern korba.
Ahol a film véget ért, ott kezdődik az igazi rémület.
Ă–n J. F. Blake kapitány, az amerikai kĂĽlönleges egysĂ©gek mentĹ‘csapatának parancsnoka, aki azĂ©rt Ă©rkezett, hogy kivizsgálja a vĂ©rszomjas esemĂ©nyeket Ă©s a rejtĂ©lyes haláleseteket az amerikai kutatĂłcsapatnál, amelyek az Antarktisz fagyos pusztaságában, az Outpost 31 kutatĂłközpontban törtĂ©ntek. Ebben a barátságtalan környezetben csapata találkozik egy furcsa idegen Ă©letformával, amely emberrĂ© változik, akiket megöl. Az elemek fogságában, Ă©s megfertĹ‘zve ezzel a fĂ©lelmetes entitással, csapatának minden tagjának használata döntĹ‘ fontosságĂş, ha remĂ©li, hogy teljesĂti cĂ©ljait, nem beszĂ©lve a tĂşlĂ©lĂ©srĹ‘l. Bárcsak tudná, kik közĂĽlĂĽk mĂ©g emberek...
- **20 rémisztő szinten** vezesse csapatát félelmetes szörnyetegek ellen, a fejes pókoktól és az emberhez hasonló járkálóktól a hatalmas sokkaros bestiákig
- A **fejlett bizalom/félelem interfész** új szintű interakciót ad - az, hogy miként befolyásolja csapata pszichés állapotát, meghatározza, együttműködnek-e önnel vagy sem
- **Élvezze a teljesen Ăşj dinamikus világĂtást**, tĂĽkrözĹ‘dĹ‘ felĂĽletet, árnyĂ©kokat, mĂ©lysĂ©gĂ©lessĂ©get, amelyet továbbfejlesztett modellek, textĂşrák Ă©s környezetek egĂ©szĂtenek ki, hogy mĂ©ly szintű elmerĂĽlĂ©st hozzanak lĂ©tre a játĂ©kban
- **Használjon elképesztő tűzerőt,** mint például géppuskák, robbanóanyagok és lángszórók, és égesse el ellenségeit
- Teljesen Ăşj **teljesĂtmĂ©nyek**
- KĂĽlönbözĹ‘ **játĂ©kbeli fejlesztĂ©sek** a tapasztalat javĂtása Ă©rdekĂ©ben
- **Válasszon több utat** a problémák megoldásához, amelyek várnak önre, és céljainak eléréséhez