Az 1. napi kiadás egy második aktiváló kulcsot is tartalmaz, így egyszerre két példányt kapsz a játékból.
Fragy, mint a régi szép időkben! A Toxikk figyelmen kívül hagyja a mai katonai lövöldözős játékokat, és egy régi vágású FPS egyszerű és intuitív mechanikáját ötvözi új környezetekkel, dörzsölt grafikával és friss látásmóddal. A játékot a 90-es évek végének gyors tempójú aréna lövöldéinek szellemi utódjaként tervezték.
OLD-SCHOOL, AHOGY MI SZERETJÜK
Nem találsz szintlépést, képességfejlődést, semmilyen perket vagy fedezékrendszert, nincsenek osztályok, fegyverkonfigurációk vagy célzás. Nincsenek modern kütyük. Helyette gyors és precíz mozgás, dupla ugrások, kitérések, power-upok és kilenc ikonikus fegyver, mindegyikhez másodlagos lőmód tartozik. Vannak még játékmódok járművekkel, ugrópadokkal, elsősegélycsomagokkal és egyéb dolgokkal, amelyek ezt a fajta játékot olyan addiktívvá teszik. Ha offline szeretnéd gyakorolni a képességeidet, akkor bakancsban is belevetheted magad az arénába.
MINDIG A NULLÁRÓL
Minden halál után csak egy alap pisztollyal és közelharci fegyverrel jelensz meg a játékban, minden más felszerelést össze kell gyűjteni. Akárcsak az Unreal Tournamentben vagy a Quake-ben. A fegyvereket csak kozmetikailag lehet fejleszteni, így mindig a te ügyességeden múlik.
TAPASZTALATI RENDSZER
A Toxikku egyik kevés modern újítása a korábbi játékokhoz képest a tapasztalati és jutalomrendszer. Ezt használjuk alternatív megjelenések feloldására és a ranglistákon való helyezéshez. Így nem hoz előnyöket a játékosnak a játékban, csak alternatívát.
TÖBBFÉLE JÁTÉKMÓD
A Toxikk többféle játékmódot kínál, amelyek elsősorban a térkép méretében különböznek egymástól. A klasszikus térképek nagyon gyors játéktempót kínálnak akár 8 játékos számára. Ezzel szemben a masszív térképek stratégiai szempontból érdemes átgondolni, akár 16 játékosra tervezték őket, és járműveket is tartalmaznak.